Ärthjärna

Idag har jag iaf städat inne i badrummet, fixat Fritz tassar och borstat mattorna.
Det var tänkt att vi skulle dammsuga men mamma och pappa behövde lite hjälp av Johan med att hämta grejer på Ikea.
Jag, Fritz och Boris satt hemma hos dom och väntade istället för att sitta här och glo.
Satt och läste igenom Hemmets Journal för att fördriva tiden (Ja, jag är 80+ ibland)
Där hittade jag en artikel om Borgvattnets Prästgård.
Fy faaan, jag blev hur mörkrädd som helst.
När jag kom hem så satt jag och Anna och pratade om den och skrämde upp oss själva.
Mitt upp i en mening när jag säger "och det värsta var" så dör min hemtelefon.
Jag börjar skratta hysteriskt.
Jag vet att min telefon är efterbliven och kan dö när som helst, men den valde verkligen fel tillfälle.
Så nu är jag skiträdd, fan också!
Kan jag sluta ha den här jävla hatkärleken till att bli skrämd.

Och nu ska man försöka sova också.
Lycka till, Malin!
Jävla ägg jag är :(


http://www.borgvattnet.eu/




Kommentarer
Postat av: Evelina

Då skulle du verkligen ha älskat våra förra grannar.. dom fick det verkligen att verka mysko här ovanpå, man blev riktigt mörkrädd ibland.

2009-12-04 @ 00:41:03
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0