Mys <3

Vi tog en promenad med ungarna nu på kvällen.
Gud vad jag gillar snö!
Jag har en bra ursäkt till att använda mina snowjoggings.
Dom äger när det är snö, som tofflor fast ändå inte <3

Boris fick sig iaf en liten vinteroutfit.
Den han egentligen skulle ha var för liten, konstigt nog.
Så han fick en likadan som Fritz har.
Jävla söta ungar.
Boris hatade den iofs först, men sen gick det bra.
Jävla tjej han är ibland :D

Måste faktiskt erkänna att det är skönt att gå ut och gå.
Speciellt när man har bästa sällskapet och när det är mysväder.



Kommentarer
Postat av: Karln

Snowjoggers is the shit. Å jag tog åt mig lite där på slutet, hoppas jag skulle göra det för jag gillar också å gå när man har bästa sällskapet !



<3

2009-12-15 @ 18:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0