Hemmamamma

Sjukt seg dag.
Biverkningarna får mig att svettas som ett jävla as.
Ingen höjdare att gå på promenad när man är nyvaken och kallsvettig.
Att vara hemmamamma är lite halvjobbigt sådär.
Man blir aningen låst, iaf om man nu inte vill lämna en valp ensam på en gång.
Och det vill man inte!
Men nu har man ju haft Boris hemma i snart 3 veckor så det blir till att ensamträna honom mer och mer.
Hoppas att han inte terroriserar Fritz allt för mycket bara :P
Just nu väntar jag på att Johan ska komma hem så att jag kan få duscha, käka och försöka slappna av lite.
Men det har varit skitkallt idag, men fint väder iaf.
Det är inte dumt.

Jag måste få tummen ur och tvätta!
Och så måste vi städa.
Boring, jag spyr nästan lite.


Full i fan!


Mamma hjälp!


Kommentarer
Postat av: Amir

Hahaha! Bilden på Schnitzel är ju så söt att jag tror jag dör!



"mammaaa, han är stygg nu igen, HJÄLP!"



Jävla söthundar!



Jag älskar dig MammaMalin!

<3

2009-12-03 @ 18:23:02
URL: http://justzipit.blogg.se/
Postat av: Amir

Hahaha! Bilden på Schnitzel är ju så söt att jag tror jag dör!



"mammaaa, han är stygg nu igen, HJÄLP!"



Jävla söthundar!



Jag älskar dig MammaMalin!

<3

2009-12-03 @ 19:30:54
URL: http://justzipit.blogg.se/
Postat av: Karln

Tur att vi har hunnit med så mycket här hemma !

2009-12-03 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0