Mör tjej med fet arm

Nu är man hemma igen, mör som ett as och feberfrossig.
Inget gick väl enligt planerna idag, men tatueringen blev iaf klar.
Så vi hann inte göra så mycket mer än att köpa käk och hämta upp ungarna hos mamma och pappa.
Men innan vi hämtade upp the dawgz så tog vi iaf en liten tur med bilen och lyssnade på Kent, det är klart värt <3

Min arm börjar återigen se ut som en skogaholmslimpa, men det är inne!
Jag förstår inte varför den alltid ska bli dubbelt så stor när jag har tatuerat mig, jag skäms nästan.
Men inte tillräckligt för att inte lägga upp en bild.


Jag tänker inte lägga upp någon bild på min nya tatuering, princip.
Kan dock lägga upp en på den när man ser den pytte genom plasten.
Där går min gräns!



Nu kör jag som vanligt på lodisstuket.
En sån där sur lodistjej med en brödarm.
Då får man se lite sådär häftigt dryg ut (Y)



Nu blir det sömnisar, ut med Fritz och förhoppningsvis så blir det sängen efter det.

Kommentarer
Postat av: Karln

värsta biffiga armen. Är lite avis !

2009-12-09 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0