You can't polish a turd!

Aja, vi får se hur länge jag orkar.
Kommer väl mest skriva av mig och klaga på det mesta.
Är väl bara att ta det jag skriver med en nypa salt, och den som tar åt sig kanske bör göra det också.
Det var väl kanske inte tänkt att vara en seriös blogg, men finns det någon som är det?



Lika bra att den första bilden blir en osminkad lodisbild så ni vet vad ni har att vänta er.
Jag orkar inte photoshopa allt som finns, till skillnad från vissa andra.
Men vem vet, jag kanske sitter här och ljuger....
Om inte annat så finns ju paint!


Cheers!


Kommentarer
Postat av: Karln

Du behöver inte photoshopas baby, vackrast juh !

2009-09-28 @ 17:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0