Otroligt spännande!

H&M blev det idag, och ett par nya jeans för 150 spänn.
Jag kan inte göra annat än att älska barnavdelningen.
Hittade en klänning son var jävligt söt också.
Men den var "vuxen" och dyrare så jag tänker på om jag ska köpa den eller inte....

Okej, nu har jag tänkt klart.
Ska nog försöka ta mig iväg och prova den, om jag nu hinner innan Onsdag.

Hur tänkte jag när jag ska laga mat till 9 personer?
Jag som är sjukt lättstressad, smart.
Aja, det löser sig.
Kommer fixa det mesta av maten på Tisdag, så det blir nog bra.
Röd currygryta med quorn.
Det är gött, det var dock längesedan jag gjorde den.
Men det blir nog bra!

Planen nu: Röka, toa, ut med Fritz, röka igen och sova.


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hoppas du kunde sova gott snygging

2010-08-09 @ 15:22:53
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Karln

Tror det kommer gå bra med maten imorrn baby. Brukar juh bli hur gott som helst !

Synd bara att det är så många andra som ska äta, blir inte över en massa till mig då...

2010-08-09 @ 20:26:22
Postat av: emma

jaa jag blir sjukt konstig i magen när jag har mens, tror alltid att jag är gravid eller något.



trots att jag har mens hehe

2010-08-09 @ 20:47:36
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Malin

Karln: Jo iofs, men jag brukar inte laga mat till så många :/

Jag får se hur mycket det blir och kanske spara lite hemma till dig då ;)

2010-08-09 @ 23:43:23
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0