Ibland blir jag så störd av tystnaden här.

Jag och pösmunken kör på filmkväll idag igen.
Det är nog lika bra faktiskt.

Men först ska jag orka tvätta av mig sminket.
Det brukar ju inte alls ta lång tid innan jag får tummen ur.
Så det blir nog snarare filmnatt än filmkväll.

Magen har varit i uppror precis hela dagen.
Och så har jag plockat upp hundskit efter någon annans hund, IGEN!
Dom hade lämnat skiten precis utanför, tack idioter.
Får se hur det går med sömnen inatt.
Antagligen lika bra som igår, lycka.
Negative Nancy it is!


Jag tänker på dig...


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

kunde du sova fina du? (:

2010-08-14 @ 23:41:54
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Karln

Å jag tänkte på dig. Om det nu var mig du mena iofs.

Jag tog iallafall åt mig.



Älskar dig !

2010-08-17 @ 22:06:45
Postat av: Malin

Karln: Nej, det var någon annan!



Älskar dig grisen<3

2010-08-18 @ 00:22:07
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0