Vikke dretvär dä ä!

Min blogg har varit märkligt poppis idag.
Jag förstår inte riktigt varför, men jag klagar inte.
Borde verkligen se till att fixa till den.
Just nu är mig bloggdesign så jävla tråkig att jag spyr.
Men jag ska ta tag i det...snart!

Och så tänkte jag försöka uppdatera mer och lägga upp mer bilder.
Jag gör iofs inte så mycket på dagarna, men jag lyckas ändå uppdatera bloggen någorlunda ofta.
Det kanske inte alltid är så jävla intressant, men jag skriver ändå.
Har inget bättre för mig.

Och snart ska jag och Fritz se på Bröllopsfotografen.
Värmländska i mitt hjärta! <3

Jag pratar iofs inte så mycket värmländska, men ibland blir jag bonnlurkig och brer på ordentligt.
Oftast när jag inte är helt nykter iofs, men ändå.
(Okej, nu ljög jag, ja pratôr extra môe värmlänska iblann barô fôr att det ä gôr rolit!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0