Nu är tummen ur rompa!

Så nu ska jag ta och rensa garderoberna.
Jag gillar att ha många garderober, men att rensa 7 stycken känns lite väl.
Sjukt tråkigt, och jag är hemskt dålig på att slänga saker.
Men som sagt så behövs det mer plats, det är helt fullt nu.
Fullt med kläder som jag inte använder.
Egentligen borde jag slänga upp alla grejer här iaf någon skulle vilja ha något.
Men det är omständigare än att spara och bära upp på vinden.
Nu önskar jag mig själv lycka till.

Lycka till Malin!


Kommentarer
Postat av: Chris

Lycka till Malin!

2010-08-29 @ 19:20:21
Postat av: Malin

Chris: Tackar tackar :P

2010-08-29 @ 20:15:03
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Karln

Det gick juh vägen, snart kanske jag får plats också.

2010-09-02 @ 20:54:21
Postat av: Malin

Karln: Men du har ju mer plats nu, för faaaan!

2010-09-02 @ 21:07:57
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0