Samma ställe, varje dag!

Jag och Johan hamnar alltid på samma ställe....Bergvik.
Hittade inte klänningen som jag ville ha, men hittade en annan.
Dock var den för stor, fuck.
Ärligt talat så trodde jag att 36 skulle passa, men se det gjorde den inte.
Så nu hoppas jag att en 34 kommer in imorgon.
Passar inte 34 så blir jag fan bitter.

Förr var det tvärtom.
Det var svårt att hitta något som såg bra ut på för att man vägde mer.
Och nu kan det det svårt att hitta något som inte är för stort.
La iofs undan 36an bara för att den var så snygg! <3

Sen så handlade vi lite och åkte hem.

Kommentarer
Postat av: Karln

Bergvik is the shit för oss å alla från vålberg som får sitt socialbidrag så dom kan vallfärda till sitt mekka !

2010-08-10 @ 18:42:07
Postat av: Malin

Karln: Jag menart!

2010-08-10 @ 20:19:41
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0