Spontan hjärnblödning.

Trött som ett as och har ont i huvudet.
Den lilla matlusten jag hade förut försvann jävligt fort.
Jag får tacka och bocka.

Nu ska jag ut i regnet med två vovvilurisar.
Eller så tar jag ut Fritz först, han är mest effektiv.
Men han ligger iofs och sover som en liten gris i soffan.
Boris är lite segare, oftast iaf.
Nu står han bredvid mig med ett moln i munnen och säger "raowr raowr", vilket betyder lek med mig!
Jag får väl offra mig, söträven :P

Jag måste klaga lite på att dagarna inte går speciellt fort.
Har kommit på en massa tråkiga saker som jag kan göra för att underhålla mig själv.
Vad långt jag har kommit, inte.

Får se vad man orkar göra imorgon, om jag orkar göra någonting imorgon...

Kommentarer
Postat av: Nocic

Sv: Naw :D tackar och bockar



Ow. Önskar att jag kunde ha djur av något slag. Saknar att ha en pälskling.

2010-08-25 @ 18:19:26
URL: http://nocic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0