Gnällkärring

Jaha, och nu snöar det igen.
Det var väl själva fan.
Trodde inte att jag skulle tröttna, men det gjorde jag visst *gapar*
Jag kan gå med på att snön ligger kvar tills Anna har provat sina snowjoggings, men sen så kan det bli vår och sommar.nu
Nu är jag faktiskt trött på snö, visst det är väl trevligt när det blir lite ljusare ute och så. (för det sista lät ju inte pensionärigt)
Men inte så trevligt att jag skulle byta ut sommarn mot vintern.


Sommar och Arvika, inte dumt!
Gud vad jag saknar det just nu <3



Kommentarer
Postat av: Karln

Å jag vill åka moppe !

2010-02-01 @ 21:19:35
Postat av: Malin

Jag också faktiskt!

2010-02-01 @ 23:37:59
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0