Jävla seg dag

Insåg att jag inte har uppdaterat bloggen idag, omg osv.
Idag har vetilationsgubbarna vart här, den gamla gubben var otrevlig.
Röd tråd när det gäller newsec?
Och så upplyste dom mig om att fläkten funkar bättre om man har ett fönster öppet.
Det känns väldigt lockande när det är VINTER!

Kikade ordentligt på min arm idag.
Jag ÄR nöjdiluren :)
Ska dock fylla på lite mer, men annars så är den väl så gott som klar nu iaf.
Så när armen är läkt så blir det en mini-fortsättning.

Om vädret inte förstör allt så kommer Anna imorgon.
Det rinns en fisk, så sluta snöa nu.
Det ska bli så roligt!
Eller så grinar vi ikapp.

Skönt med sällskap ska det iaf bli, nu när röven åker *arga minen*
Måste sluta göra "arga minen".
Jag kommer få bekymmersrynkor :(

Kommentarer
Postat av: Karln

Newsec är riktiga höjdare !

2010-02-12 @ 20:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0