Tattiluren

Tattilurad och mör.
Jag klagar inte!
Dock är jag inte helt 100 på hur det ser ut, men jag sa iaf att jag var nöjd (jag var trött!)
Och det brukar jag alltid bli när jag vart hos Jimmy (alltså nöjd, för dom som inte förstod det), han äger!
Nu vill jag iofs få med mer bakgrund om det går, får se imorgon när plasten åker av.
Funderar på om det går att göra något mer, men nu har man iaf inte råd så det får vänta.
Någon bild slänger jag som vanligt inte upp.
Men om något skulle råka synas någon gång, so be it.

Nu måste jag dra en snabb.
Är dålig på det, men ska försöka.
Ska upp tidigt och fixa i ordning innan ventilationsnissarna kommer.

Heja Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0