Arvikafestivalen Fredag

Fredag = Kent

Mikaela kom förbi husvagnscampingen en sväng, det var trevligt.
Jag träffade trevliga poliser när vi följde med Mikaela till den stora campingen.
Hon skulle bara byta om, och under den tiden blev jag botad.
Fy fan, jag skulle aldrig åka till Arvika och bo i tält igen.
Husvagn är the skit!
Sen gick vi till festivalområdet och köpte langos och kollade på VNV och träffade Farmor och Firren.
Och efter det blev det husvagnscampingen där vi satt utanför och lyssnade på vacker musik och sjöng med, iaf jag.

Morgonpigg surpuppa.

Mikaela.


Jag och mina nya homies. (Nu för tiden heter det inte vänner, det heter HOMIES!)

Jag och langos, Mikaela petar näsan diskret.

Bildbevis på att jag faktiskt var på In Flames!

Jag var  inte trött och ägnade mig åt skönsång, lika bra!



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

du är en hottie!!!

2010-07-20 @ 20:21:52
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Mikaela

HAHAHAHA! Näspetarbilden är WIN. Kan inte sluta skratta, så fult. Hahahahaha

2010-07-20 @ 20:54:32
Postat av: Malin

Mikaela: Haha, nej den är fan inte dum!

Jag ska äta och du petar näsan, mysigt :D

2010-07-20 @ 21:04:09
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0