Arvikafestivalen Lördag

Lördag = Regn

Så vi satt och degade i husvagnen typ hela dagen.
Roade oss med att se folk försöka att komma ifrån campingen och ta kort på oss själva i en spegel.
Det var ganska underhållande.
Mycket smart av funktionärerna att dra dit en stor jävla traktor som förstörde halva gräsmattan.
Tummen upp till funktionärerna i år, noll koll.
Sen när det slutade regna så hälsade vi på våra grannar som vi tvingade på vår musik som dom antagligen hade hört femtioelva gånger redan innan.
Men grannarna verkade inte klaga iaf :D
Runt 11 på kvällen så fixade vi iaf lift till festivalområdet där vi träffade Alex och lite senare så träffade vi Farmor.
Jag åt larver och jag smakade iofs på en syrsa också.
Det trodde jag inte om mig själv, men dom levde iaf inte.
Dom smakade som popcornskal med kryddor typ.
Jag handlade lite andra grejer och sen så blev det husvagnen igen.

Jag sov med smink, men var vacker som en dag om natta när jag vaknade.


Dom där smarta killarna.

Jag sjöng lite...som vanligt. (Det kallas inlevelse gott folk!)

Vi tänkte få skjuts av den här bilen, men fick inte plats....

Och som sagt så träffade vi Alex :D

Värt med skjuts!

Cheddar larver, mmmm :P


Drog ju i mig förstoppningspiller varje dag, så nu lär jag inte kunna skita normalt på 2 veckor.
Jättebra, har inte alls ont i magen.

Ja, jag sprang omkring i min Star Wars tröja typ hela festivalen, rub it in som sagt.
Sen så var jag rädd för att någon skulle sno den.
Det finns så mycket tjuvaktiga as nu för tiden ;P
Och den ÄR cool!
+ att det faktiskt inte var speciellt varmt.

Nu tänker jag inte ställa mig på vågen på ett tag.
Det vågar jag inte.
Min mage är som en jävla ballong.

Men det är smällar man får ta.
Kärlek till Arvika!


Kommentarer
Postat av: Smowler

Ingen dum resumé och bilder. Nu blir man ju lite irritert över att man inte hängde med ändå. :(

2010-07-20 @ 22:31:27
Postat av: Malin

Smowler: Ja, det var riktigt dumt av dig att inte åka dit!

Men du får komma hit och hälsa på snart iaf :)

2010-07-20 @ 22:51:33
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

neehe då! du är fin



allt är bra här! vi har äntligen flyttat

2010-07-21 @ 00:14:32
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Anna

Älskar nästnäst sista bilden, malin som sticker in huvudet och proves a point:D

2010-07-21 @ 12:02:38
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0