Arvikafestivalen Torsdag

Måste ha varit den bästa Arvikafestivalen hittills faktiskt.
Sjukt värt!

Torsdag = Kent

Tänkte dra en snabb summering, om det går.

Det regnade första dagen, jag var sur.
Men det slutade ju sen så vi kunde sitta ute dricka och lyssna på musik.
Jag skulle ta en massa kort, men det slutade med ett kort på en luftballong bakifrån.
Lisebergs kaninens huvud.
Vid halv 11 på kvällen så fick jag min första langos! :D
Det var gött, men jag orkade inte hela.
Senare så kollade vi på Kent.
Ljudet sög, men låtvalen var skitbra.

Bästa toan!

Någon som gillar att vara ivägen.



Muskelknuttan och partygroggen.

Ballongjäveln på väg till festivalområdet!

Langos!


<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0