Gårdagen.

Allt gick bra hos veterinären igår.
Men Fritz var stressad som ett as.
Jag klandrar honom inte, med tanke på att han mer eller mindre bodde hos veterinären ett tag.

När vi var klara där så åkte vi till mamma och pappa som fick vara barnvakt.
Fritz käkade smultron och blåbär som en galning.
Skönt för vovvarna att dom kan få vara hos mamma och pappa och härja lite.

Gick ut och åt lite spontant, det var inte helt fel.
Hamnen blev det och det var skitmysigt.
Det blev fisk för mig (nu får man gapa)

Var tvungen att köpa cigg, så vi stannade till inne i stan.
Han i kassan frågade om jag var 18, och jag sa att jag faktiskt snart är 27.
Haha, han trodde att jag var 16-17.
Liten miss på 10 år bara, men jag behövde iaf inte visa leg (Y)

Osminkad men nöjd lodis.

(Så mycket för att "magen ska bort", crap!)


Kommentarer
Postat av: Karln

Tack själv baby för en hur bra dag som helst. Mer sånt å mer Kärlek.

Älskar dig !

2010-07-22 @ 16:43:35
Postat av: Malin

Karln: Jaaa, mer sånt!

Älskar dig <3

2010-07-22 @ 16:53:05
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: josefin

tjockis undrar vad en "lyxmilkshake" är för något? det låter som det är godare än vanlig och milkshake är ju the shit!



fan va snygg du är osminkad då jävla skithög!

2010-07-22 @ 20:24:13
Postat av: Malin

Josefin: Tjockisshaken finns på max, jag körde på chokladvarianten och så är det en massa grädde på.

Köp den!



Haha, nooo :D

Men tack ändå <3



Btw, min msn har lagt av, så du får gärna slå en pling någon dag om du har lust :)

2010-07-22 @ 21:30:50
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: josefin

åhhh...den blir! fan va gött det lät!



absolut...jag skall pingla!

2010-07-23 @ 10:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0