Hemma från Arvika

Både jag Fritz och Boris var sjukt trötta på Söndagen.
Ungarna sov typ hela dagen.
Jag sov också en liten sväng, det var hur skönt som helst.
Inte helt oväntat.
Det var så skönt att träffa bebisarna igen, dom var saknade<3
Boris var hur mammig som helst, det hör inte till vanligheten.
Han var hos mig mer eller mindre hela dagen/kvällen.
Vad är grejen, vi har stått ut med hans jävla äggfisar hur länge som helst.
Men när jag fes så var det världens undergång.

Förrädare!

Fritz dömer mig iaf inte!



Kommentarer
Postat av: Karln

Första gången som jag saknade Arvika redan när vi kom hem

2010-07-21 @ 01:43:04
Postat av: Malin

Karln: Ja faktiskt!

2010-07-21 @ 02:03:43
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0