Mosdag

Det var film och värmeslag som vanligt.
Men man ska väl inte klaga med tanke på att vintern höll i sig så jävla länge.
Och så är det faktiskt ganska skönt att slippa frysa hela tiden.
Avänder iofs mitt vintertäcke och tofflor fortfarande, men ändå.

Jag är så stressad över Arvika så jag dör!
Men jag har ju min lista, Mmm listan <3

Hårfärgningen är även avklarad, gött i pösen!
Jag gillar nyfärgat hår, det är inte dumt.
Så nu är jag orangehårig igen.

På Tisdag ska jag och lillfirren kolla på Remember Me och snora ikapp.
Det är inte ofta jag vill ha folk här just nu, men lilla firren ska jag nog klara av ;)
Vi kommer nog bara sitta och grina ändå.
Oj, vad roligt det lät kände jag (Y)


Jag snodde den finaste bilden på firren som jag kunde hitta<3


Kommentarer
Postat av: jossifisk

hahaha, vacker bild du hittade! tyckte det var roligt med meningen "lilla firren ska jag nog klara av" till den bilden, haha.



2010-07-05 @ 10:21:40
Postat av: Malin

Jossifisk: Du har aldrig varit vackrare! :D

2010-07-05 @ 16:54:54
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Karln

Mmmm, listan !

2010-07-05 @ 16:55:33
Postat av: Malin

Karln: Listan är inte dum!

2010-07-05 @ 17:01:33
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0