Funday!

En sån där rolig tvättdag idag.
Det är alltid lika roligt att tvätta 100kg tvätt och veta att man måste tvätta igen snart för att man inte fick med allt den här gången.
Bitter?
Ja!
För Horjan kommer antagligen hem när tvättiden är slut, lämpligt!

Insåg att jag måste börja skriva min Arvikalista.
Märkligt att jag inte har gjort det än.
Jag brukar alltid börja göra det typ 2 månader innan.
Ska kolla om jag har kvar min gamla lista, det hade vart värt!

Och så måste jag skriva ner vad man måste köpa.
Skitpiller och Resorb är ett måste!
För att skita där vill jag INTE göra.
Det får jag ta när festivalen är slut och man är hemma i så fall.
Fan jag har massa saker att fixa innan dess.
Och färga håret, ögonbrynen och putsa kängor osv osv.

Tur att man inte behöver vara snygg när man tvättar.
Jag lyckades till och med sätta upp håret i två minitofsar.

Lite lazyeyevarning, men det får man ha när man är trött!
(Gud, det ser ut som att jag inte har sovit på 10 år, iiik)


Kommentarer
Postat av: Karln

Tack för tvättandet baby !

2010-07-03 @ 21:32:26
Postat av: Malin

Karln: Varsågod, din röv! <3

2010-07-03 @ 22:29:48
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0