Veterinären

Imorgon ska vi till veterinären.
Boris ska få sin 1-års spruta och Fritz ska få klorna klippta.
Jävligt märkligt att han ska vråla så när man ska klippa klorna, jag har ju aldrig klippt fel.
Den hunden kommer ge mig tinnitus en vacker dag, så jag tänkte se hur det går hos veterinären.
Man kan ju prova iaf.
Men en del vovvar gillar helt enkelt inte läget när det gäller kloklippning, så so be it.
Hoppas att Fritz inte får panik när vi är där bara.
Han har fått men för livet av alla svängar till veterinären.
Men när man ska klippa klor och ta stygn osv så går man in en annan väg, och det brukar gå bättre.
Och jag tror att Boris fixar biffen, även om han är som en liten tjej :D

Gilla bilden, Fritz tittar lika kärleksfullt på Boris som alltid.



Kommentarer
Postat av: Karln

Hoppas inte att Boris kommer va mer terrorist än vanligt imorrn mot veterinären.

2010-07-21 @ 01:42:24
Postat av: Malin

Karln: Det är nog lugnt tror jag :)

2010-07-21 @ 02:04:21
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Anna

funkar dom bra ihop? två hanar? arvid är så mycket testosteron med andra grabbar ibland så man skäms

2010-07-21 @ 20:03:39
URL: http://orangutangen.blogspot.com/
Postat av: ellinor

Ziggy var också panikslagen inför varje kloklippningen men fick lära mig att det inte är kloklippningen som är problemet utan hanteringen, så man ska vänja honom vid att bli hanterad tydligen. Funkar för mig ^^

2010-07-31 @ 01:03:19
URL: http://hittaclownfisken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0