Farmor aka Lillebror

Hade ett givande samtal med farmor inatt.
Han berättade att han hade haft ett övningsföredrag inför typ 10 pers.
Under övningsföredraget så blev han så nervös att en kompis till honom hade sett svetten i pannan på honom.
Sen berättade att hade en stor redovisning inför typ 150 pers, då kom han på den smarta idén att ha absolut torr i pannan.
När han berättade det, så höll jag seriöst på att dö av skratt.
Det var fan längesen jag skrattade så mycket.
Och så kom jag att tänka på den fulaste bilden ever på honom, då satt jag på golvet och kippade efter andan.
Tänx grandma, det behövde jag! :D

Btw ladies, farmor är singel om någon skulle vara intresserad ;)
Han är faktiskt inte så ful på riktigt.
Bara när han är avslappnad och på festival.

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hahah fan vilken bra idé. jag måste testa

2010-03-29 @ 00:51:57
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Karln

Vadå Ladies?! Det är väl inte det Farmor är ute efter...

2010-03-29 @ 20:05:35
Postat av: SoRoo

Hahaha smart där! Chilla på festival är alltid najs!

2010-03-31 @ 08:53:58
URL: http://soroo.blogg.se/
Postat av: Smowlfather

haha! fan va bra. :D visste inte ens att det fanns nått "Absolut torr". :P

2010-03-31 @ 18:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0