Huvudvärk

Fortfarande ont i huvudet, jag tror att det aset gillar att terrorisera mig varje dag.
Kan den här jävla skiten gå över snart.
Jag spyr!

Tur att man har en liten kille som kollar till en när man är ledsen.
Sitter jag i köket och han är i vardagsrummet och sover, så tar det inte lång tid innan han kommer och kollar hur läget är med mamma.
Säger jag att det är okej så brukar han gå och lägga sig i vardagsrummet igen.
Det sa jag iofs idag också, men han gick en halvmeter och sen så låg han kvar i köket till jag gick.

Jag har världens bästa plåster, nu och alltid!
Älskade lilla gubbe ♥



Kommentarer
Postat av: Karln

Han är verkligen inte dum !

2010-03-12 @ 17:44:07
Postat av: Malin

Inte någonstans!

2010-03-12 @ 18:37:00
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0