Heaven or hell

Idag ska jag faktiskt få i mig mat.
Nu är jag faktiskt riktigt jävla hungrig.

Uppdatering: Var riktigt jävla hungrig.
Nu är jag mätt så jag tror jag dör.
En mellan var lite för mycket för mig nu.
Okej, det var gott.
Men nu mår jag bara illa, klassiker!



Fritz var också sugen på sushi, han försökte sig på att göra sig så söt som möjligt.
Men det funkade inte den här gången.
Ack och ve sa Fritz och gick och grät i ett hörn.



Jag tror att jag måste sluta lägga upp bilder på mat.
Börjar känna mig som någon.
Fattas bara att jag börjar virka, baka och göra egna servettringar till alla i familjen.


Kommentarer
Postat av: Karln

Är det du som är min lady ?!

2010-03-12 @ 18:35:35
Postat av: Malin

Hahaha, lätt! :D

2010-03-12 @ 18:38:03
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

gullig liten vovve. pussa honom från mig

2010-03-12 @ 20:19:37
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0