Gnäll of the day

Vi skulle kolla på Robin Hood igår.
Jag somnar typ aldrig till filmer, men jag såg i kors och däckade.
Så bra var den alltså!

Gjorde misstaget att ställa mig på vågen i morse.
Tänk vad 1-2 kg kan ställa till det i hjärnan, det är märkligt.
Som sagt, bantarvecka!

Anyway, har äntligen fått tummen ur röven och packat upp resväskan.
Sånt tar tid har jag märkt, men det är väl antagligen för att det är så jävla tråkigt!
Måste också ta en tvättid i veckan.
Jag är antagligen största lodisen ever just nu.
Kräks lite på mig själv.

Ska troligtvis beställa en tid hos frisören också.
Jag börjar bli lagomt trött på mitt hår.
Blir det inte bättre snart så ryker nog hela skiten.
Det vill jag iofs inte, men ändå.
Å andra sidan så vet jag att jag passar i rakad skalle.
Men jag är inte överdrivet sugen på att raka av mig håret nu.
Eller ja, till och från iaf...


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

neeej inte bantarvecka :(

2010-11-01 @ 22:27:10
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Karln

Den var juh visst bra, kan inte jag rå för att du är trött !

2010-11-01 @ 22:40:59
Postat av: Malin

Karln: Hur ofta somnar jag till någon film då, vavava?!

2010-11-01 @ 22:52:50
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: anna

det är bara vätska malin, kroppen gör sådär. fyller på och tömmer ut. det är inte fett. ju mer man dricker, ju mer vatten vill kroppen släppa ifrån sig konstigt nog så man får se till att dricka ordentligt

2010-11-02 @ 12:45:46
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0