Jakten på mössan

Tog en tur till Bergvik och köpte en mössa till mig.
Inte den jag ville ha från början, men den här var rätt söt också.
Nu när jag äntligen har hittat en sån som jag vill ha så tänker jag göra allt för att få tag på RÄTT mössa.
Den ser ut som min vita lodismössa fast svart.
I'm in löv.
Jag gillar iofs den andra jag köpte också, men jag vill ha den svarta!

Om Farmor aka lillebror inte hittar mössan i Skövde så tänker jag ringa runt imorgon så att jag får tag på den där jävla mössan.


Kommentarer
Postat av: Karln

Om jag känner dig rätt så kommer du få tag på den där mössan efter lite charm och tjat, mest charm dock !

2010-11-25 @ 18:17:53
Postat av: Malin

Karln: Haha, ja jag hoppas det iaf ;)

2010-11-25 @ 18:25:46
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Karln

Om jag känner dig rätt så kommer du få tag på den där mössan efter lite charm och tjat, mest charm dock !

2010-11-25 @ 19:10:29
Postat av: Malin

Karln: Lika bra att skriva samma sak två gånger, då kanske det funkar bättre! ;P

2010-11-25 @ 19:18:42
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0