Mysbyxor!

Jag måste skaffa mig ett par nya.
Har ett par som passar, och om jag skulle använda mina gamla så skulle jag behöva hängslen.
Det är ju tvättdag på Torsdag.
Orka ha jeans på sig då, öh nej.
Men har ingen större lust att åka och köpa ett par.
Fast jag får nog göra det imorgon ändå.

Får se om det blir en sån där tjockisdräkt.
Dom ser ju så jävla sköna ut!
Men det känns som att det är hundhårsmagnetvarning på dom.
Allt annat är iofs hårigt här ändå, så det spelar väl ingen större roll egentligen.


Nej, nu blir det ut med Fritz.
Och sen hoppas jag på att få sova, om det går.

Kommentarer
Postat av: anna

jag har alltid pyamas, som hugh hefner! man ska vara bekväm. fin om man går ut, men sen snabbt byta om till lodis igen!

2010-11-04 @ 11:24:56
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0