Svär!

Magen har bestämt sig för att fortsätta jävlas med mig.
Det har inte gått över under dagen.
Men det är dock inte lika jävligt som när jag gick upp.

Jag pratade med sjukvårdsupplysningen nyss.
Om det blir så att jag får lika ont inatt som jag fick när jag gick upp idag så måste jag tydligen in till akuten.
För det magen grejade med tidigare idag kan ha varit tarmvred.
Och imorgon så får jag gå upp och ringa min läkare, jävla fan!
Jag har inte tid med det här nu och jag orkar inte med det heller.
För jag måste iväg till tandläkaren imorgon!


Trevligt värre (Y)
"Illamående och kräkningar är också vanligt eftersom tarmens innehåll inte kan passera den naturliga vägen. Kräkningarna kan ibland likna avföring."
Ew!

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Tarmvred/#close

Nu hejar jag på att min mage blir normal så att jag slipper vårdcentral och akuten.
Tack!

Kommentarer
Postat av: Karln

I curse you stomache ! Dags för den å sluta krångla tycker jag !

2010-11-24 @ 19:29:55
Postat av: Malin

Karln: Ja det är ju inne att cursa saker nu, så vi kan cursa min mage också!



Ja nu får den faktiskt ta och ge sig, och det är typ en order.

2010-11-24 @ 19:48:46
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0