Värsta partyhelgen!

(Eller inte)

Fact, man blir fet och hjärncellerna försvinner när man dricker!
Kan dricka ibland, inte så jävla ofta nu för tiden.
Lika bra.


Har haft hjärtklappning sen igår, det är inte allt för trevligt.
Och bara för att jag åt förut så fick magen antagligen en matchock.
I vanlig ordning så ballade den ur och nu har jag sjukt ont.
Min vetesäck är mer sytråd än säck, det suger.
Och min nya säck luktar fortfarande lavendel.
Fy fan vad jag hatar den lukten!

Får väl ta och skriva någonting trevligt också.
Boris kom hem förut och han beter sig normalt, aja någorlunda för att vara honom ;)
Jag fick upp min kokosnöt förut, creds till mig!
Just nu känns snön mysig, så den tänker jag inte klaga på.
Målet närmar sig, yay!

Igår fick jag även ryck och friserade Fritz tassar och klippte klorna.
Sen så gjorde jag rent toan.
Borstade även mattorna vilket var väbehövligt.
Fick ihop hår till en 3e hund, det är väl det som är det jobbigaste med långhåriga hundar.
Och idag så vattnade jag.


Nu ska jag laga min säck IGEN, och sen så blir det antagligen tv.
Eller så fastnar jag här, who knows.

Kommentarer
Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-21 @ 13:47:01
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Mikkiz

Och nu vill inte jag känna mej påträngande eller du vet allmänt jobbig, och jag förstår om du inte vill berätta, men jag vill gärna veta mer om dig, och din mage, dina problem etc. Jag sitter nämligen här i soffan och funderar... Jag har själv lite sådär magproblem, lite ångest och fobier för diverse olika saker och vill gärna veta mer av folk som har det liknande =)



// Från en för närvarande hemlig karlstabo :P

2010-11-22 @ 00:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0