Gnälltjejen!

Vaknade och mådde hur dåligt som helst, kände mig typ sjuk och mådde illa som fan.
Det gör ont i huvudet, käken ögat, nacken osv.
Jag vill faktiskt äta, men jag kan typ inte äta någonting.
Är sjukt hungrig.
Alltså soppa, fy fan.
Jag är redan trött på att äta soppa och sitta och luta huvudet till höger för att inte få någonting i det där jävla hålet.
Åt dock omelett idag och det funkade.
Måste luta huvudet hela tiden för att jag brukar tugga på vänstersidan, men det får jag inte göra nu.

Annars så har jag varit labil som jag vet inte vad idag.
Jag gråter för att jag är så jävla hungrig och har ont och för att jag inte kan röka så mycket som jag brukar.
Annars har det varit så att jag gråtit för att jag måste äta men inte vill, men nu är det tvärtom.

Nu får det fan läka snabbt, annars dör jag :(


Jag är lagomt sugen på att tvätta imorgon, men det måste göras.
Och på Torsdag så kommer min kurator hit så vi måste städa, tack och hurra!
Det ser ut som Beirut här.


Det är fan!

Kommentarer
Postat av: QILY

hur mår du idag?



2010-09-22 @ 13:43:27
URL: http://qily.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

:( jobbigt



hoppas du mår lite bättre idag?

2010-09-22 @ 15:05:46
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Hett tips!

Det är faktiskt inte hela världen att tugga maten och röka, försök att inte stoppa ner matbitar i hålet bara, så ska det nog bli bra ändå!

2010-09-22 @ 20:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0