Idag mår gnälltjejen bättre (men jag gnäller fortfarande)

Fått i mig lite fast föda, yay!

Har iofs varit en jävla seg dag ändå.
Torktumlaren krånglade som vanligt så jag var tvungen att springa ut och in och kolla så att den var igång typ femtioelva gånger.
Och i och med att den håller på så, så hinner inte all tvätt bli torr innan tvättiden är slut.
Så nu är det tvätt i köket, igen!
Lika roligt varje gång.

Jag får väl passa på att tacka newsec igen.
Dom är fruktansvärt bra på att fixa saker som är trasiga eller krånglar här.

Ge mig pengar så att vi kan flytta till ett hus.
Där jag kan lyssna på hur hög musik som helst, där hundarna kan få springa lösa ute på gräsmattan, där jag kan plantera stora jävla buskar så att det inte är någon insyn och bara få vara ifred.
Fyyy fan vad det skulle vara skönt! <3

Kommentarer
Postat av: Karln

Tycker det är dags för oss å vinna på det där förbannade lotto nån gång. Å kanske mer än 33 spänn !

2010-09-25 @ 18:33:12
Postat av: Malin

Karln: Det tycker jag också!

2010-09-25 @ 18:36:28
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0