Klagerier

Det är fan frost ute!
Inte okej med tanke på att det helst ska vara 30 minus ute och 20 minus inne innan dom sätter på värmen här.
Och då är elementen oftast fisljummna.
Ett stort tack till newsec!
Inte helt ovanligt att jag tackar dom för allt.
Men dom gör ju ingenting åt saker.
Fast betala skithög hyra får man göra för halvt nedgångna lägenheter som borde rotrenoveras.
Man kan inte tvätta täcken för att tvättmaskinerna är för små, och torktumlaren krånglar jämt och är också liten.
Annars kan man ju använda torkrummet som är så jävla bra att det tar 100 år innan tvätten är torr.
Men det står inne i tvättstugan att man inte behöver några höga temperaturer för att tvätten ska bli torr.
Märkligt att det nästan alltid hänger blöt tvätt inne när tvättiden är slut.

"I kraft av vår storlek, kan vi även upphandla varor och tjänster till förmånliga priser. För dig som kund innebär detta lägre kostnader och bättre ekonomi."

"Det som gör oss framgångsrika, tror vi, är vårt engagemang, vårt servicetänkande och vårt kvalitetsfokus."

Nej jag fick inte bättre ekonomi när newsec tog över här, snarare tvärtom.
Vad fan är kvalitetsfokus för newsec, att lägenheten iaf sitter ihop?
Så jävla fulla av bs så jag nästan skulle kunna spy lite om jag inte vore så trött.


Jag fryser ihjäl här!


(Plus att jag är hjärndöd så jag lägger ner innan jag börjar sludderskriva)

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

oh uh! jag har bara hört en massa skit om newsec



det är ju bland annat dem som skiter i sina fastigheter ute i rosengård



det gillas inte!

2010-09-29 @ 13:22:16
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

trist!



allt är lugnt här (: ska snart kränga hemmagjord pizza



hur är det med dig hjärtat?

2010-09-29 @ 19:43:31
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Anna

vi hade 14 grader inne förra vintern i vår förra lägenhet. fick en hundring avdragen på hyran, alltid något:D

2010-09-30 @ 23:22:38
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0