Let me take some of the punches for you

Mina tårkanaler lever sitt eget liv idag.

Jag kan inte vara utan dig.
Vi är ju en.
Att du skulle försvinna finns inte på kartan.
Så håll ut nu min älskade lilla vän.
Du har klarat dig genom så mycket skit förut.
Och din lilla kropp måste klara det en gång till.
Du fyller snart 8 år, och jag vill att du ska få uppleva fler födelsedagar.

Jag vill byta.
Snälla låt mig byta plats med Fritz.
Han måste få ha det bra för han förtjänar inget annat.

Han är min bästa vän och mitt allt för fan!!!



Kommentarer
Postat av: Milla

Men lilla gubben! :-(

Han är en kämpe så han fixar säkert detta också ska du se!



Kram till er båda/Milla

2010-09-27 @ 12:56:35
Postat av: Milla

Men lilla gubben! :-(

Förstår att det känns jobbigt, men Fritz är en kämpe så han fixar säkert detta också!



Varma styrkekramar till er!



Milla

2010-09-27 @ 13:00:34
Postat av: Malin

Milla: Det känns fan förjävligt!

Men jag hoppas på att medicinen han har fått kommer hjälpa.



Tack så mycket <3

Kram

2010-09-27 @ 13:19:16
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Karln

Han är en kämpe den där grabben, hoppas bara medicinen kan funka !

Vill inte ens tänka mig Trysilvägen utan Fritz !

2010-09-27 @ 22:40:42
Postat av: Malin

Karln: Det är han!

Ja det hoppas alla nu, eller ja många iaf.

Det finns som sagt inte på kartan.

2010-09-27 @ 23:15:18
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: anna

<3

2010-09-30 @ 15:49:11
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0