Sjuklingar

Jävligt seg dag, har vart hur trött som helst.
Det gick iaf bra hos läkaren.
Och ett plus är att jag inte hade någon propp i örat (Y)

Fritz verkar bli bättre och bättre, det gillar vi! (Ta i trä!)
Boris har varit relativt lugn idag, även om det kanske inte verkar så.

Jag börjar däremot mår sämre och sämre, och det är ju kul.
Hjärnmos, det värker i hela kroppen, ont i halsen, ögonen och huvudet.
All stress och skit börjar ta ut sin rätt.
Har inte tid eller ork att bli sjuk nu för jag måste ju ränna in och ut med hundar.
Det går inte att ta ut båda samtidigt för jag måste ju bära Fritz, tur att jag är så stark! ;P

Mami kommer en sväng imorgon, det var inte igår.
Jag är så jävla osocial nu för tiden, fy fan.
Men som sagt, imorgon får iaf mami komma hit<3

Och så hoppas jag på att få sova någorlunda okej inatt.


Den lugna lilla killen gillar stortån, terrorist!


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

haha sötaste bilden



allt är lugnt med mig tack! ligger och degar i soffan med missarna



hoppas du får mysigt med din mami imorgon (:

2010-09-29 @ 00:58:04
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: natalie

Va söt och fin hund =)

2010-10-28 @ 18:15:22
URL: http://hnv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0