Jag är nog ett pmsmonster idag, häll jä!

Imorse ringde dom från tandläkaren och sa att dom var tvugna att avboka min tid.
Då sa jag: Nej....bestämt nej....Malin säger NEJ!
Ringa vid 9 och väcka mig och säga att jag får vänta på en ny tid, skulle inte tro det du.

Så jag fick en akuttid, tackarrr.
Jag fick dra en tand, den var inte så jävla mysig.
Så jag tog med den hem :D (Bild kommer senare, jag vet att ni är jätteintresserade av att se en röten tand)

Och så fick jag en tid hos läkaren nästa vecka.
Om mitt kissande inte blir normalt snart så kommer dom "tömma mig".
Jag vill inte ha någon jävla kateter, fy fan!

Mens på g snart också känner jag.
Bara en massa bra saker, helt otroligt!

Om en stund ska jag iväg och hämta pass, köpa cigg till mig som jag helst inte ska röka och bakteriedödande tjosan till höle i munnen.




Fritz håller med mig och puttar en spell on you retarderade idioter som röstade fel igår!
När han gör sånt så brukar han hålla till bakom soffryggen.
"Uääääh"
Så, nu är det bara att akta sig.
Fritz kan sina grejer.



Kommentarer
Postat av: Karln

Box till alla idioter som fick hjärnsläpp detta året också + alla nya idioter som fick ännu större hjärnsläpp å röstar på jävla SD !

2010-09-20 @ 19:47:35
Postat av: Malin

Karln: Fetsmäll ska dom ha, jag blir förbannad!

2010-09-20 @ 21:07:03
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0