Ny mapp: "Träning" Haha...

Jag har gått ner cirkus 2,5-3 kg efter jag kom hem från Skövde och såg bilder på mig. (Gött)
Både igår och idag har jag tränat hemma.
Tänkte att det det kan var en bra idé (Y).
Jag tänker inte säga att jag bara tränat lite för det är det inte, även om jag är klen.
Min kropp är som sagt typ 80 år och jag har i stort sett inga muskler.
Dock måste jag ha någonting mjukare än vardagsrumsmattan att ligga på när jag gör situps.
Det gjorde ganska ont.
Så idag la jag en filt där också.
Vilken skillnad, inte.
Men jag gjorde mina 100 situps plus några extra ändå.
Duktig tant!

Rygg efter situps.
Jag är så fit att det inte är sant!


Nu hoppas jag att jag fortsätter med mina jävla övningar.
Annars blir jag lite irriterad.



Kommentarer
Postat av: Karln

Känns som att din kropp kanske kan behöva lite träning :)

2011-04-20 @ 22:20:15
Postat av: Malin

Karln: Mmm, en aning ;P

2011-04-20 @ 22:40:45
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Nocic

Det där är så himla gött. Eller inte. Jag får så på svanskotan istället -_- halkade och ramlade på den på ett badhus för måååånga år sedan. Krasar gött när man lägger vikt på den >.<

2011-04-20 @ 23:15:50
URL: http://nocic.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0