Sista turen :(

Efter matchen och BB så tog vi en sista tur med lilla bilen.
Jag tycker om den bilen, oftast.
Den är fruktansvärt opraktisk när man ska ha med hundarna.
Eller om någon annan ska åka med.
Men den har ju hängt med ett tag nu.
Och jag älskar att åka i den lilla vita och vråla med till skithög musik.

Tog en tur in till stan, där var det jävla massa folk.
Skulle kolla om Färjestadspelarna var i krokarna, och det var dom.
Såg dock inte överdrivet mycket, men ändå.
Ska ändå in till stan imorgon, då kommer dom vara på torget.
Och antagligen vi också (nördisch)
Iaf tills jag känner att folk är för jobbiga, för det kommer nog ta lång tid...inte.

Vi avslutade bilturen med två mycket passande låtar.
Och så klappade jag lite på bilen.
Ska nog gå ut och ge den en godnattpuss sen.
Jag kommer sakna dig ditt jobbiga älskvärda as.



Man får väl vara glad för att vi kommer få en inte så jävla dum kombi istället! (Y)
Fyra dörrar, love.

Kommentarer
Postat av: Karln

Kändes lite konstigt å lämna ifrån sig den lilla vita faktiskt, men den nya känns inte dum alls !

2011-04-16 @ 11:48:31
Postat av: Malin

Karln: Nej den är nog så hemsk den nya ändå.

2011-04-16 @ 16:08:49
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0