Skövde

Som sagt så tog vi en tur till Skövde.
Vi skulle egentligen åkt hem på söndag, men vi drog på lördagen istället för att vi vart rätt slitna.
För min del så började förfesten i bilen.
Det är alltid lika trevligt att förfesta där och vråla med till häftig musik, som E-type (Y)
Vi söp ner farmor med körsbärslikör.
Efter det så mådde han som en prins...essa.

Men efter några besök på toan så var han nästan som ny igen, och då gick vi till kåren.
Det var faktiskt trevligt där, dock råkade jag dricka mer sprit än vatten.
Så man mådde väl inte överdrivet bra dagen efter.
Och så kommer jag inte ihåg så mycket :P
Jag gillar inte mina bakfyllor nu för tiden, dom håller i sig så jävla länge.
Igår natt var jag fortfarande bakis.
Ett tecken på att man börjar bli gammal, eller att man inte dricker så ofta längre.
Det kan även vara en kombination.
Nu är jag iaf botad ett tag, det brukar bli så.

Sen så blev det bakismat.
Jag har märkt att falafel absolut inte är bra för min mage.
Det är gott men...stay away.

On the road again!

Förfest!

Framme hos farmor.


Farmor i ett nötskal.


Fyllo. (Och ja, jag vet att jag har utväxten Allan)

En Emil kom och hälsade på.

Marcus mådde skit, vilket jag hade ganska roligt åt.


Jag fick låna Justin av Johan en sväng, väldigt snällt måste jag säga.

Jaja, jag vet att sminket plus hår osv är åt helvete.

Pigg?

Pigg?

Efterfesten blev iofs inte så mycket till efterfest.
Marcus och Emil glodde på film.
Och jag och Justin pratade hundar på balkongen.
Farmors "bäddsoffa" var ju också i en klass för sig.
Det är nästan inte okej att kalla det för bäddsoffa, fy fan.
Nästa gång man åker dit så tar man med största sannolikhet med en madrass.
Kan iaf konstatera att Skövde verkar vara en jävla mysig stad.

Nu lägger jag ner det här.
Jag kommer fan aldrig bli klar om jag fortsätter att skriva på samma inlägg varje natt.
Och nu är jag skittrött så jag har säkert stavat fel någonstans.
Men jag får kolla det imorrn.



Kommentarer
Postat av: Farmor

Det var trevligt att ni kikade förbi. Och du plantade HJ:en på bordet ditt as :c

2011-04-06 @ 18:01:24
Postat av: Malin

Farmor: Eller huuuur, haha :D

2011-04-06 @ 18:06:47
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Karln

Riktig trevlig tur tycker jag, nästan så trevlig så att det blir en shot till Farmor tycker jag !

2011-04-06 @ 19:23:47
Postat av: Malin

Karln: Det tyckte jag med :)

Farmor klagade på quorn så det blir en shot för det också.

2011-04-06 @ 19:48:53
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Farmor

Jag hatar er :C haha

2011-04-06 @ 23:58:21
Postat av: Malin

Farmor: Äh, inte då ;)

Ta en till shot!

2011-04-07 @ 00:15:52
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0