Ett ont måste

Idag har det inte gått i många knop, å andra sidan så gör det väl nästan aldrig det.
Men nu har jag iaf äntligen fått tummen ur röven och ringt och kollat upp vad det kostar med nya glasögon och linser.
Jag hade visst inte kollat min syn sen 2006.
Då är det kanske inte så konstigt att man är halvblind.
Så idag eller imorgon ska jag ringa och beställa tid.
Tycker inte att det är överdrivet roligt att försöka hitta glasögon som passar.
Jag tycker iofs inte heller om att behöva vara blind i allmänhet, men ändå.

Och så vart det kloklippardag idag.
Det är också kul.
Fritz förvandlas till världens gnälligaste tjej.
Han har iofs att brås på.
Men jag har åtminstone inga problem med att klippa naglarna. *hint Fritz hint*
Förövrigt så ligger han bakom soffan och surar nu :P

Nej, nu ska jag parkera mig på ballen och ta en cigg.
Man får väl passa på när solen äntligen är framme. (Farmorvarning där ja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0