28...

Eftersom att jag är för lat och trött för att skriva något längre inlägg.
Sååå kopierar jag mitt förra fylla år inlägg.

Det mesta iaf.

Idag fyller den här gamla skatan 28.
2 år kvar till 30, det känns inte helt okej!
Men jag är någorlunda välbevarad. (på utsidan iaf)
En del i min ålder ser ut att vara 35-40, töligt för dom :P
Kroppen känns iofs som att den är 80, men det är smällar man får ta.

Fika blir det iaf hos mamma och pappa som vanligt, thank god.
För det blir både vuxna, barn och 1 hund.
(Jag besparar Fritz, Boris och mig själv mer stress än nödvändigt)
Hoppas att dagen blir okej och att jag inte stressar ihjäl mig.
Det vore ju lite olämpligt kanske.

Nu till den stora frågan, vad fan ska jag ha på mig?!


Kommentarer
Postat av: Grodan

Grattis gamling! ;)

2011-08-11 @ 13:16:09
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Karln

Grattis baby ! Nu är man ihop med en 28-åring då å själv är jag värsta lammköttet på bara 26 !

2011-08-11 @ 15:14:02
Postat av: Malin

Karln: Tack så mycket, köttet <3

Och det är nog lika bra att jag är äldre än dig, för någon måste ju vara vuxen här.

(140 farts)

2011-08-11 @ 15:57:18
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0