Födelsedegen osv

Jag kan ju börja med att säga att födelsedagen var bra.
Det var uthärdbart och jag blev inte överdrivet stressad.
Och det hör absolut inte till vanligheten, ett stort plus.
Av farmor aka lillebror och hans flicka så fick jag ett lasersvärd!
Det är sånt som man ska ge en 28-åring (Y)
Jag var som ett barn på julafton, om man nu gillar julafton.

Och i Fredags så hade vi ett pytteminikalas.
Rasmus som man inte har träffat på 100 år kom.
Och han hade med sig en vacker halsduk som han hade stickat, pensionärsskills!
Smulan hade även fixat sötaste videohälsningen till mig, haha.
Han är förjävla rar den killen!
Lite fisigt att han vill att den ska vara privat, annars hade jag slängt upp den här.
För den var ju så söt :D
Även farmor + flickvän som förövrigt heter Frida dök upp.
Det var en mycket trevlig kväll måste jag säga :)
Och Frida är väry godkänd, tänka sig ;P

Stickaren som vinar i det vackraste glaset.


Det gjorde iaf farmor och Frida vad det verkade som...uh snusk.

Jag gillade läget...faktiskt!

Fritz pösmunkade sig på bänken med farmor och Frida.

Och Boris var lika normal som alltid, haha :P

Frida, farmor och lazorhappyFritz.

Haha, jävla hund <3

Världens bästa och finaste, punkt och slut! <3

Han pussades lite med farmor.

Lite toaposering är faktiskt okej, jag lovar.

Jag glömde pluta med munnen sådär vackert.
Attans...eller inte.



Kommentarer
Postat av: Karln

Riktigt trevlig kväll må jag säga. Å smulan borde fan lägga upp videon offentligt !

2011-08-18 @ 15:59:16
Postat av: Malin

Karln: Ja det tycker jag med, när det gäller båda sakerna :D

2011-08-18 @ 16:13:52
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0