Fan!!!

I natt fick jag inte sova mycket.
Hade en dålig magkänsla ang Fritz.
Och idag så visade det sig att det stämde.
Veterinären lyssnade på hans hjärta.
Och jag märkte att det var någonting som inte var okej.
Fritz har fått ett blåsljud på hjärtat.
Jag ville bara spy och gråta.
Han har fått en tid i september för att fixa tänderna.
Och dom kommer att söva honom.
Det känns fan inte bra alls.
Visst, det är alltid en risk i sig att sövas.
Men det är en större risk när hjärtat inte är som det ska.

Som det är nu så mår han bra.
Och har inte några märkbara symptom av det.
Ta i trä!

Det här är fan min bebis ju, även om han är "gammal".
Give me a fucking break.
Jävla skit...
Han skulle ju bara kolla upp sina tänder :'(


Kommentarer
Postat av: Orangutanna

Åh Malin! Vad ledsen jag blir för er skull. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer gå bra<3

2011-08-19 @ 20:55:53
URL: http://orangutangen.blogspot.com
Postat av: Karln

Han är en kämpe baby å det kommer å gå bra, men det är jobbigt å behöva gå å tänka på att han har blåsljud på hjärtat. Vi håller alla tummar å tår för vår bebis ! <3

2011-08-20 @ 00:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0