Hjärtat

Min bästa halva är ledsen, och det betyder att jag också är det.
Han har varit det sen vi var iväg till veterinären.
Han går och lägger sig ensam på olika ställen.
Svansen som alltid brukar vifta hänger oftast nu.
Hans mage mår inte heller bra.
Det gör så jävla ont att se honom så här.
Han har ju gått igenom så mycket i sitt liv.
Och det är klart att det tär på honom.
Kommer knappt ihåg allt som han har varit till veterinären för.
Han förtjänar fan ett bra liv.
För det finns ingen som är så snäll som han är.
Hoppas på att han orkar med att bli sövd det en gång till.
Ärligt talat så är jag livrädd för att dom ska ringa den 6e.
Samtal från veterinären = inga bra nyheter.
Vet inte vart jag skulle ta vägen om jag förlorar honom.
Men man ska väl inte måla fan på väggen har jag hört.

Mamma älskar dig!

Och jag tror att jag håller på att gå in i väggen.
Kalas.

Kommentarer
Postat av: Karln

Jag älskar också den där håriga sonen, å han kommer å fixa det baby ! <3

2011-08-23 @ 13:11:34
Postat av: Orangutanna

<3

2011-08-23 @ 13:52:44
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0