Veterinären igen...

Imorgon/idag ska vi till veterinären med Fritz.
Han har inte världens bästa tänder.
Det blir en undersökning och sen så säger dom vad som behöver åtgärdas.
Jag gillar inte att han ska behöva bli sövd fler gånger.
Men jag vill inte att han ska ha ont i lilla munnen.
Och man kan gärna inte tvinga honom att tugga på saker som han borde.
Det enda han vill ha är tuggisar.
Plaque off som han har fått hur länge som helst hjälper inte.
Tandborstning och skrapning hjälper inte heller speciellt länge.
Jag hoppas han iaf får behålla några tänder.
Och att hans kropp pallar att bli sövd igen om det nu skulle behövas.
Känns fan som att Fritz har bott hos veterinären.
Han gillar inte läget alls, och inte jag heller för den delen.

Tummar och tår hålls för att det ska komma ett bra besked, ffs.

Kommentarer
Postat av: Karln

Jag håller alla tummar å tår som jag kan hålla !

2011-08-19 @ 01:02:40
Postat av: Malin

Karln: Det gör man alltid.

2011-08-19 @ 01:15:09
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Emmie/Nocic

Håller tummarna för lilla sötisen <3

2011-08-19 @ 08:54:00
URL: http://nocic.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0