Tattardag

Idag har jag gaddat mig. 
Tyvärr hann den inte bli klar.
Det är faktiskt första gången som jag går hem med en halvfärdig tatuering.
Jag brukar alltid köra allt på en gång och härda ut, för jag har lite problem med halvfärdiga tatueringar.
Men det som blev färdigt är däremot awesome! :D
Fick en ny tid den 28e.
Så det är iaf inte allt för länge som jag måste vänta på att den ska bli klar.
Den kommer bli så jävla snygg när den är klar att jag kommer vara avundsjuk på mig själv.
I'm längting!


Men men, nu ska jag försöka få tag på farmor.
Och så måste jag spana på tatueringen lite, genom plasten :P


Kommentarer
Postat av: Karln

Det var fan inte dumt å gadda sig. Ska bli så jävla kul å se din när den blir klar, den har iallafall börjat jävligt bra !

2011-02-17 @ 19:14:47
Postat av: Malin

Karln: Menar't!

Synd att jag inte hann bli klar bara, crap :P

2011-02-17 @ 19:22:01
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0