Temp 34 grader (Y)

Idag mår jag bra jävla märkligt.
Jag svettas och fryser om vart annat.
Lite mysigt skittrött och yr i huvudet också.
Min kropp är sämst.
Eller nej...
Dr.Oetker baguetterna som jag lever på verkar ha slutat att säljas, och det är fan sämst!
Fick lite smått panik när jag fick reda på det.
Vad fan ska jag äta nu?
Äter alltid samma sak på vardagarna.
Jag går upp, fixar en baguette och tar en grön till.
Baguettejävlarna finns ju på deras hemsida och jag vill kunna ha dom hemma.
Vad ska jag göra imorgon?
Det här är FEL, så jag kommer antagligen dissa käk och vara surast i stan.
En sak vet jag iaf, jag ska ringa till Dr.Oetker.
Skräll? (Nej inte någonstans) ;P

Don't mess with my food!

Kommentarer
Postat av: Karln

Å att dom jävla baguetterna är slut överallt också !

2011-02-23 @ 19:11:11
Postat av: Malin

Karln: Det är fan!

2011-02-23 @ 20:05:39
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0