I'm a happy camper!

Idag har jag gjort klart min tatuering, ska köra lite bakgrund också men det får vänta.
Men den är så gott som klar, och fy fan vad den är snygg!
Armen ser återigen ut som en Skogaholmslimpa, men det blir ju bättre sen.

Imorgon är det tvättdag, yay osv.
Och när jag är klar med tvätten så ska plasten av så får jag kika mer på det nya tillskottet
Det känns lite pissigt att man inte har mer pengar.
Vill fixa bakgrunden och den andra gadden som jag ska ha på underarmen.
Jag har lite problem med att vänta, speciellt när jag vet vad jag vill ha. (Dämit!)

Idag bjuder jag på en slemmig plastbild.
Jag vet, jag är snäll ibland.
Och ja, jag vet att min arm ser ut att vara skitfet :P


(Håll tillgodo, för jag slänger aldrig upp bilder på enbart mina tatueringar)

Kommentarer
Postat av: josefin

jäääääävlar va snygg den ser ut att vara!!!!!

2011-03-01 @ 17:48:07
Postat av: Karln

Blev juh fan hur snygg som helst. Får se när den är läkt iofs men det bådar gott ! (ja,jag vet. bådar gott är ett farmor uttryck!)

2011-03-01 @ 18:23:15
Postat av: Malin

Karln: Visst blev den ;)

Haha, noooo!

Det räcker med en farmor.

2011-03-01 @ 18:53:33
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Malin

Josefin: Det är den! :D

2011-03-01 @ 18:54:35
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0