Velig helg

Märklig helg måste jag säga.
Ingenting gick väl enligt planerna direkt.
Men det var iaf kul när vi var här och förfestade :)
Boris gillade läget, men Fritz är inte så mycket till partyhund längre.
Och för er som trodde att Hitler var död så kan jag säga att han lever och frodas på Nöjes.
Vilket ledde till ett väldigt kort besök där för mig och Johan.

Lördagen bjöds på bakfylla och filmdag med Smulan och vovvarna.
Alla var sega som as, men det var trevligt ändå.
Vi tittade bland annat på Hachiko, jag grinade.
Efter den så tittade vi på Remember Me.

Och här kommer lite bilder från i Fredags.
Smulan.

Farmor.

Alex och Doris.

Emely, Fritz och farmor.

Böghög.


Rökarn.

Vel på toa.

Gos.




Kommentarer
Postat av: Karln

Man kan säga att vi gav oss när vi var på topp !

2011-02-07 @ 20:16:20
Postat av: Malin

Karln: Ja så kan man ju också tolka det ;P

2011-02-07 @ 21:18:00
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Smowler

Mytche treflig helg anser jag. ^^ Hoppas det inte dröjer så länge innan vi kan göra om nått liknande, helst utan Hitler. :P

Jag lipade lite i smyg till Hachico, men inte så mycket till Remember me, märkligt nog. Kanske bara var för trött. :D

2011-02-08 @ 14:41:32
Postat av: Smowler

Hachiko*

2011-02-08 @ 14:42:10
Postat av: Malin

Smowler: Det tycker jag också! :)

Ja va fan, det kan ju inte dröja flera år mellan besöken.

Jag lipade inte i smyg, inte till någon av filmerna, haha :P

2011-02-08 @ 15:03:09
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0