Blandras

Idag har jag varit förbannad...nämen! :D
Jävla krångel med inkompetenta läkare är alltid en höjdare.
Man kan läsa innantill har jag hört, dumjävel.
Så imorrn blir det till att ringa vårdcentralen IGEN!

Och så har vi vart till veterinären med Fritz.
Bara vaccination idag.
Men han är lika rädd ändå, stackarn.
Det är ju inte så att man kan förklara för honom att det inte är farligt.
Iaf inte den här gången.
Han har ju fan fått men för livet av att vara där.

Efter det så åkte vi och köpte glass.
Fritz fick smaka lite eftersom han var så duktig hos veterinären.
Det är han iofs jämt även om han är livrädd.
Duktig bebis
Och glassen var självklart poppis :)

Johan var iväg en sväng så jag passade på att träna.
Jag har ju inte tränat på ett tag nu.
Fy fan vad jag har blivit klen.
Och att träna när det är 27 grader inne var ingen höjdare.
Men det är smällar man får ta, för nu får jag inte pausa träningen längre.
Jag har ingen lust att få ett semesterarsle, det är faktiskt inte så hett.


Så nu ska jag ner på gölvet igen.
Får passa på medan man orkar.

Tjoflöjt.


Kommentarer
Postat av: Karln

Bra att jag går på semester å att jag redan har ett semesterarsle ! Damn...

2011-07-28 @ 17:55:04
Postat av: Malin

Karln: Det har du inte alls det!

Smulan har ju bildbevis ;D

2011-07-28 @ 19:03:07
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0